IMG_20230104_193013_152

بازدید سرپرست فدراسیون از اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری؛
حقدادی: با استفاده از تمام ظرفیت‌ها سعی می‌کنیم ملی‌پوشان بدون دغدغه به مسابقات جهانی اعزام شوند/ خیرخواه: حمایت‌های سرپرست فدراسیون دلگرم کننده است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، عابد حقدادی امروز با حضور در محل اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری از روند آماده‌سازی و تمرین ملی‌پوشان بازدید کرد و با کادر فنی و بازیکنان به گفتگو پرداخت.

حقدادی در این بازدید و در گفتگو با کادر فنی ضمن آرزوی موفقیت برای همه ملی‌پوشان قول مساعد داد که تیم به همه مسابقات پیش‌رو جهت آماده‌سازی هرچه بیشتر اعزام شوند.

همچنین سرپرست فدراسیون در این بازدید عنوان کرد که از همه ظرفیت استفاده خواهد شد تا تیم بدون دغدغه به تمرینات بپردازد و خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی آماده کنند.

رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی نیز ضمن تشکر از پیگیری و مساعدت سرپرست فدراسیون و اینکه در این مدت کوتاه اردوهای منظمی برگزار شده است اظهار داشت: کادر فنی و همه ملی‌پوشان تلاش خود را به کار خواهند گرفت که بهترین نتیجه را در مسابقات آسیایی و بازی های جهانی کسب کنند و بازهم شاهد کسب مدال‌های رنگارنگ توسط ژیمناست‌کاران ایران باشیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: با وجود اینکه قالب تیم جوان شده است و تجربه حضور در مسابقات جهانی را ندارند ولی انگیزه لازم در جمع ملی‌پوشان وجود دارد و قطعا با این حمایت‌ها سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

دیدگاه شما چیست؟

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید