برگزاری جلسه هیات رییسه فدراسیون؛
حقدادی: تقویم ورزشی فدراسیون ژیمناستیک تصویب شد/ فرآیند ثبت‌نام و انتخابات در دستور کار قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، عابد حقدادی با اشاره به برگزاری جلسه هیات رییسه فدراسیون اظهار داشت: با توجه به اینکه فدراسیون تا به الان تقویم ورزشی نداشت با ارائه نظرات کمیته‌ها و شاخه‌های مختلف برنامه‌ها و تقویم ورزشی تهیه شده مورد بررسی و جمع‌بندی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه مدت‌ها از برگزاری جلسه هیات رییسه می‌گذشت خوشحالیم که این نشست خوب با حضور حداکثری اعضا برگزار شد و به توفیقات مهمی دست پیدا کردیم.

وی گفت: با برگزاری این جلسه تقویم نهایی فدراسیون مورد تصویب هیات رییسه قرار گرفت و همچنین قرار شد که برنامه بودجه و تقویم فدراسیون در سال ۱۴۰۲ در اسرع وقت آماده و جهت طرح در هیات رییسه ارائه شود.

حقدادی خاطرنشان کرد: از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه آیین‌نامه اداری و استخدامی فدراسیون ژیمناستیک بود و همچنین درخواست هیات رییسه برای برگزاری مجمع که این درخواست با اکثریت آرا تصویب شد و فرآیند ثبت‌نام و انتخابات در دستور کار قرار گرفت. همچنین سایر موضوعات نیز که باید در حوزه اداری و تشکیلاتی مورد ارزیابی قرار می‌گرفت در این جلسه مطرح شد.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به اینکه نبود تقویم ورزشی یکی از ضعف‌های این فدراسیون بود خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی که در این مدت کوتاه داشتیم سعی کردیم که فدراسیون را به روال عادی برگردانیم و در این راستا مسابقات تک وسیله را برگزار کردیم. مسابقات ۶ وسیله نیز در زنجان برگزار خواهد شد و همچنین مسابقات ترامپولین آقایان و بانوان را در استان قزوین خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فعالیت‌های آموزشی، رویدادها، کارگاه‌ها و تعداد زیادی دوره‌های مربیگری و داوری برای استان‌ها برنامه‌ریزی شده است و اقدامات فنی به شکل جدی در فدراسیون درحال پیگیری است.

دیدگاه شما چیست؟

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید