پرداخت حقوق ملی‌پوشان تیم‌های ملی ژیمناستیک انجام شد

12 اردیبهشت 1405
آرش عبدی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، حقوق ورزشکاران فیکس تیم‌های ملی ژیمناستیک در تمامی رشته‌ها و در دو بخش پسران و دختران در حال پرداخت است.

مطالبات معوق ملی‌پوشان مربوط به ماه‌های دی، بهمن، اسفند و فروردین تسویه شده و روند پرداخت‌ها به‌صورت منظم ادامه دارد.

برنامه‌ریزی‌های لازم برای این پرداخت‌ها از پیش انجام شده بود، اما به‌دلیل تکمیل نشدن ترکیب تیم‌های اعزامی، اجرای نهایی آن تا زمان اعلام اسامی ورزشکاران توسط سرمربیان به طول انجامید.

این روند پرداخت تا رویدادهای پیش‌رو از جمله بازی‌های آسیایی ناگویا، رقابت‌های داکار و مسابقات قهرمانی جهان تداوم خواهد داشت.