IMG_20230102_140855_816

خیرخواه: نفرات دعوت شده به تیم ملی ترکیبی از باتجربه‌ها و جوان‌ترها است/ فرصت کمی برای آماده‌سازی تیم جهت حضور در مسابقات جهانی داریم

رضا خیرخواه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک درخصوص برگزاری اردوی تیم ملی هنری اظهار داشت: دومین دوره اردوی ژیمناستیک هنری از امروز ۱۲ دی‌ماه به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد و این اردو تا ۲۲ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این اردو به منظور حضور در مسابقات جهانی آلمان، آذربایجان، مصر و قطر برگزار می‌شود که نفرات برگزیده به این چهار رویداد اعزام خواهند شد. اگر ملی‌پوشان بتوانند در مجموعه این چهار مسابقه در جمع هشت نفر برتر قرار بگیرند می‌توانند در مسابقات جهانی که سال بعد برگزار خواهد شد شرکت کنند و برای کسب سهمیه المپیک در این مسابقات تلاش کنند.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک خاطرنشان کرد: اولین مسابقه پیش‌رو مسابقات آلمان خواهد بود که در اسفندماه برگزار می‌شود. سه مسابقه دیگر نیز در اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اولین اردو در زنجان برگزار شد که بعد از این اردو ۱۰ نفر انتخاب شدند و به اردوی دوم دعوت شدند. تا روزی که بخواهیم تیم را به مسابقات آلمان اعزام کنیم اردوها ادامه دارد. برای رسیدن به آمادگی ملی‌پوشان کار سختی درپیش داریم چون به مدت یکسال تمرینات تعطیل بود و بچه‌ها از شرایط اردو و مسابقه به دور بودند.

وی افزود: امیدوارم که بتوانیم با رسیدن به شرایط ایده‌آل همچون سال‌های قبل که دوازده مدال آسیایی و جهانی را به دست آوردیم بازهم افتخارآفرینی کنیم. حدود دو ماه تا شروع مسابقات فرصت داریم ولی با این وجود تلاش می‌کنیم که روسفید باشیم و نتیجه مناسبی را کسب کنیم.

خیرخواه گفت: ترکیب فعلی دعوت شدگان به تیم ملی ترکیبی از باتجربه‌ها و جوان‌ترها است و شاید این موضوع کار را برای ما سخت‌تر کند. درحال حاضر نباید انتظار زیادی از این تیم داشت ولی با غیرتی که در نزد بازیکنان است تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را به دست آوریم.

دیدگاه شما چیست؟

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید