IMG_20230319_130604_650

حقدادی: عملکرد ژیمناست‌کاران ایران در هانگژو رضایت‌بخش است/ در دوره‌های قبل نیز نفراتی را در فینال بازی‌های آسیایی داشتیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، عابد حقدادی درخصوص عملکرد ملی‌پوشان کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو و فینالیست شدن مهدی الفتی اظهار داشت: در این دور از بازی‌های آسیایی عملکرد بسیار خوبی را از ژیمناست‌کاران ایران شاهد بودیم. خوشحالیم که مهدی الفتی به فینال پرش خرک رسید و مهدی کهنی نیز می‌توانست فینالیست شود که متاسفانه اینطور نشد.

وی افزود: هرچند که در مسابقات پیش‌رو کهنی می‌تواند شایستگی‌های خود را نشان دهد و در رقابت‌های کسب سهمیه بدرخشد و در المپیک حضور پیدا کند. کهنی هنوز فرصت دارد که در ژیمناستیک آسیا و جهان قدرت‌نمایی کند.

رییس فدراسیون ژیمناستیک خاطرنشان کرد: دو ورزشکار دیگر ما نیز یعنی محمدرضا خسرونژاد و محمدرضا حمیدی عملکرد درخشانی در ۶ وسیله داشتند. از عملکرد تیم ملی تا به اینجا راضی هستیم و به زعم نظر اکثر کارشناسان عملکرد ملی‌پوشان نسبت به دور قبل بهتر بوده است. البته قابل ذکر است که در دوره‌های قبل نیز ما فینالیست‌هایی همچون آقای بابایی و آقای خناری‌نژاد و آقای کیخا داشتیم که برای اقتدار ژیمناستیک ایران تلاش کرده‌اند.

حقدادی اظهار داشت: شرایط ورزشکاران ما در این دوره نسبت به دوره‌های قبل بهتر است و امیدواریم که بهترین نتایج رقم بخورد و ملی‌پوشان با دست پر به کشور بازگردند و موفق به تاریخ‌سازی شوند.

دیدگاه شما چیست؟

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید