IMG_20230916_113026_232

حقدادی: کیومرث هاشمی آشنایی کامل با دغدغه‌ها و حوزه‌های مختلف ورزش دارد/ با حضور ایشان آینده روشنی در انتظار ورزش کشور خواهد بود

عابد حقدادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با تاکید بر اینکه حضور کیومرث هاشمی در رأس وزارت ورزش و جوانان کشور امیدبخش است اظهار داشت: آقای هاشمی از مدیران باسابقه و خوشنام ورزش کشور محسوب می‌شود و تمامی عرصه‌های مدیریتی و اجرایی در ورزش را با موفقیت طی کرده است.

رییس فدراسیون ژیمناستیک افزود: آشنایی کامل با دغدغه‌های فدراسیون‌های ورزشی و بخش‌های مختلف ورزش همگانی، قهرمانی، حرفه‌ای، موضوعات حقوقی و اجرایی در سطح کلان و توانایی آقای هاشمی در حل مسئله بارقه‌های امید را در دل جامعه ورزش روشن می‌سازد.

حقدادی خاطرنشان کرد: امیدواریم با رأی اعتماد حداکثری نمایندگان ملت، وزارت ورزش و جوانان فصل جدیدی از برنامه‌ریزی، تلاش و خدمت را آغاز کند.

رییس فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه باید توجه ویژه به ورزش قهرمانی و همگانی صورت گیرد، اظهار داشت: باید زمینه فعالیت ورزشی برای جوانان فراهم شود تا همه‌ی علاقمندان در سراسر کشور در شهرها و روستاها بتوانند ورزش کنند و از امکانات ورزشی بهره گیرند.

حقدادی تصریح کرد: امروزه ورزش در شرایط تقریبا مناسبی قرار دارد و قطعا با حضور آقای هاشمی آینده‌ی درخشانی در انتظار ورزش کشور خواهد بود.

دیدگاه شما چیست؟

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید