دکتر درگاهی

دکتر درگاهی: مدال الفتی نشان داد ژیمناستیک ایران ظرفیت بسیار بالایی دارد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک و به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش، دکتر زهرا درگاهی در خصوص کسب مدال باارزش نقره مهدی الفتی در جام‌جهانی آلمان که یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک پاریس محسوب می‌شود، اظهار داشت: این مدال به جهت اینکه جام های جهانی مصر، آلمان، قطر و‌ جمهوری آذربایجان مسابقات کسب سهمیه المپیک  محسوب می شوند ارزش زیادی دارد چرا که بسیاری از قهرمانان بزرگ  از ۷۴ کشور دنیا در این رقابت‌ها حاضر و به دنبال کسب امتیازات لازم برای حضور در المپیک پاریس بودند.

وی افزود: از سال ۹۶ که ریاست فدراسیون ژیمناستیک را بر عهده گرفتم برنامه‌ریزی ویژه ای برای الفتی و‌چند ژیمناست آینده دار دیگر آغازشد که خدارا شاکرم که امروز این برنامه ها به ثمر نشسته است. مدال الفتی نشان داد ژیمناستیک ایران ظرفیت بسیار بالایی دارد

رئیس فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: مدالی هم که برای اولین بار در بازی های آسیایی کسب کرد نتیجه یک برنامه ریزی ۴ ساله بود. الفتی در سال ۹۷ هم موفق به کسب سهمیه المپیک جوانان شد تا ایران برای اولین بار یک نماینده در این رقابت‌ها داشته باشد .

درگاهی در پایان خاطرنشان کرد: باید تشکر ویژه‌ای از وزیر محترم ورزش و همچنین ریاست محترم کمیته ملی المپیک داشته باشم که در این مدت، حمایت‌های خالصانه ای از ژیمناستیک ایران کردند و باعث شدند این رشته به سمت آرامش پیش برود. امیدوارم با تداوم این حمایت ها ژیمناستیک ایران بتواند موفقیت‌های بسیار بیشتری کسب کند.

دیدگاه شما چیست؟

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید