47187346513

عابد حقدادی: تعامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه قدم بزرگی درجهت توسعه دیپلماسی ورزش کشور است

عابد حقدادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخصوص برگزاری جلسه روسای فدراسیون‌ها که به میزبانی وزارت امور خارجه برگزار شد اظهار داشت: تشکر می‌کنم از ابتکار خوبی که توسط دکتر سجادی صورت گرفت و برای اولین بار جلسه روسای فدراسیون‌ها در وزارت خارجه و با حضور امیرعبداللهیان برگزار شد.

وی ادامه داد: مصوبات بسیار خوبی را در این جلسه روسای فدراسیون‌ها شاهد بودیم و با همفکری که صورت گرفت اکثر روسای فدراسیون‌ها توانستند مشکلات خود را بیان کنند و صحبت‌هایی که انجام شد در راستای تسهیل امورات بین‌المللی فدراسیون‌ها بود. نکته حائز اهمیت این جلسه و مسائلی که مطرح شد قطعا درجهت توسعه دیپلماسی ورزشی کشور قدم بزرگی برداشته خواهد شد.

رییس فدراسیون ژیمناستیک خاطرنشان کرد: تشکیل میز خدمت حوزه ورزش در وزارت امور خارجه یکی از دستاوردهای این جلسه بود که با موافقت دکتر سجادی و آقای امیرعبداللهیان به تصویب رسید. فدراسیون‌های ورزشی گاها با مشکلاتی از قبیل صدور روادید در راستای اعزام تیم‌ها مواجه می‌شوند. این تعاملی که توسط دو وزارتخانه صورت گرفته باعث خواهد شد بسیاری از مشکلات جامعه ورزش از کانال وزارت امور خارجه رفع شود.

دیدگاه شما چیست؟

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید