IMG_20230624_100151_725

عابد حقدادی: شانس کسب مدال در یونیورسیاد دانشجویی هستیم/ بهترین ژیمناست‌کاران را به فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی معرفی کردیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، عابد حقدادی با اشاره به برگزاری سی‌ویکمین دوره مسابقات یونیورسیاد دانشجویی که به میزبانی چین برگزار خواهد شد اظهار داشت: ژیمناستیک یکی از رشته‌هایی است که در حال حاضر با توجه به پتانسیلی که دارد و با توجه به برنامه‌ریزی که در این مدت انجام شده این قابلیت را دارد که در این دوره از مسابقات یونیورسیاد پررنگ حضور پیدا کند و برای کاروان کشورمان افتخارآفرینی و نقش‌آفرینی داشته باشد.

وی افزود: جهت حضور در این مسابقات دو مکاتبه را با فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی داشتیم و جلساتی را با مسئولین این فدراسیون برگزار کردیم و توانستیم مسابقات انتخابی دانشجویان کشور را در رشته هنری برگزار کنیم.

رییس فدراسیون ژیمناستیک خاطرنشان کرد: با توجه به نتایجی که ملی‌پوشان کشورمان در ورلدکاپ‌ آلمان، باکو و قطر به دست آوردند و نمراتی که در دارحلقه و خرک ثبت شد و همچنین امتیازاتی که ژیمناست‌کاران در دوره قبلی مسابقات یونیورسیاد جهانی به دست آمده بود، تمامی امتیازها و عملکرد ملی‌پوشان بررسی شد و به فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی ارسال کردیم.

حقدادی ادامه داد: در ارزیابی که برای انتخاب ملی‌پوشان انجام شد استدلال ما این است که شانس کسب مدال در مسابقات یونیورسیاد هستیم. امیدواریم با برنامه‌ریزی که انجام خواهد شد بتوانیم بهترین عملکرد را از ملی‌پوشان ژیمناستیک در سی‌ویکمین دوره مسابقات شاهد باشیم. فدراسیون ژیمناستیک نیز پیش از این اعلام آمادگی خود را برای کمک به فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی جهت حضور هرچه قدرتمندتر در مسابقات پیش‌رو اعلام کرده است.

وی افزود: ان‌شاء‌الله با تعاملی که بین فدراسیون ژیمناستیک و فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی ایجاد شده امیدوار هستیم که تیم ژیمناستیک به مسابقات اعزام شود و شاهد کسب نتایج درخشان در یونیورسیاد باشیم.

دیدگاه شما چیست؟

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید